Refund policy

 

Reclamatii/sesizari si retur. Notiuni generale si proceduri

Cum trimit o sesizare? Reclamatiile pot fi trimise doar prin email la adresa sesizari@secretgarden.ro, in cel mult 24 ore de la primirea pachetului, insotite de poze calitative si relevante, care sa evidentieze situatia reclamata. Pozele trebuie sa reflecte starea plantei asa cum ati primit-o, fara sa se intervina asupra ei (fara plante dezradacinate, mutate in alte vase sau alt substrat, etc.). In cazul in care ridicati produsele din magazin, la momentul ridicarii aveti posibilitatea de a le verifica. Datorita perisabilitatii produselor pe care le comercializam, nu putem accepta reclamatii ulterioare.

Ce tip de produse pot fi returnate si in ce situatie? Pot fi returnate produsele neperisabile livrate prin curier (achizitii la distanta), doar daca se afla in starea in care le-ati primit. Nu pot fi returnate produse ridicate din magazin sau produse pentru care livrarea s-a facut cu personal propriu (cazuri in care consumatorul are posibilitatea de a verifica produsele la primire). 

Ce tip de produse nu pot fi returnate? Nu pot fi returnate produsele perisabile (plante vii, flori la fir, aranjamente florale, etc.), materialele folosite, ghivecele/recipientele folosite, fertilizanti/sprayuri/substraturi sau alte preparate desigilate. Produsele achizitionate sau importate la comanda (plante sau vase) sau produsele finite executate la comanda (buchete, aranjamente, etc.) nu pot fi returnate. Conform OUG 34/2014, florile si plantele constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere (retur) si garantie.

Cine beneficiaza de dreptul de retur? Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

In cat timp voi primi un raspuns? Incercam sa solutionam orice situatie cat mai repede, insa uneori avem nevoie de timp pentru a face anumite verificari. Timpul mediu de raspuns este de 1-5 zile lucratoare.

Returul produselor perisabile. Avand in vedere faptul ca plantele/florile nu beneficiaza de drept legal de retur, returul produselor perisabile va fi acceptat doar in situatii exceptionale si presupune acordul Best Florist SRL scris prin email.

  • in vederea returnarii unui produs perisabil, consumatorul are obligatia de a trimite prin email o cerere in care argumenteaza detaliat motivele pentru care se doreste returnarea, insotita de poze calitative si relevante care sa evidentieze situatia reclamata. Aceasta procedura se face in cel mult 24 ore de la primirea pachetului.
  • echipa noastra va verifica situatia reclamata prin toate mijloacele posibile, inclusiv consultand inregistrarile camerelor de supraveghere din zonele de impachetare.
  • consumatorul va astepta decizia noastra scrisa (confirmare prin email) privind aprobarea/respingerea returului
  • daca returul a fost acceptat, returnarea se face prin trimiterea produselor, in maxim 2 zile lucratoare, la adresa: Str. Cozia nr. 22B, Comuna Dascalu, Sat Gagu, telefon: 0786.910.002, prin orice curier, exceptand Posta Romana. Pachetul va fi trimis fara ramburs, iar costul de transport va fi suportat de catre client - in caz contrar fiind refuzat la primire. In colet se vor afla toate documentele si etichetele primite initial.
  • consumatorul este responsabil pentru ambalarea corespunzatoare a produsului returnat si livrarea acestuia in starea initiala la sediul Best Florist SRL. Nu vor fi acceptate produse deteriorate/sparte/incomplete sau plante inghetate/afectate de frig/deteriorate datorita impachetarii defectuoase.
  • valoarea produsului returnat va fi rambursata integral, prin transfer bancar, in 14 de zile calendaristice de la receptionarea si acceptarea returului de catre Best Florist SRL. Best Florist SRL va accepta sau respinge returul in maxim 5 zile de la primirea integrala a coletului de retur. Nu se vor rambursa costuri pentru servicii prestate, precum valoarea transportului.


Returul produselor neperisabile. Produsele neperisabile comercializate de Best Florist SRL se pot returna dupa urmatoarea procedura:

  • conform OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului, daca produsul nu este perisabil.
  • in vederea returnarii unui produs neperisabil, consumatorul are obligatia de a trimite prin email o cerere ce notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii, la adresa comenzi@secretgarden.ro 
  • returnarea se face prin trimiterea produselor, in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii, la adresa: Str. Cozia nr. 22B, Comuna Dascalu, Sat Gagu, telefon: 0786.910.003, prin orice curier, exceptand Posta Romana. Pachetul va fi trimis fara ramburs, iar costul de transport va fi suportat de catre client - in caz contrar fiind refuzat la primire. In colet se vor afla toate documentele si etichetele primite initial, iar produsul se returneaza continand toate partile / elementele / accesoriile initiale, in starea in care au fost primite - cu toate ambalajele originale, fara zgarieturi/crapaturi sau alte defecte cauzate de catre utilizator.
  • consumatorul este responsabil pentru ambalarea corespunzatoare a produsului returnat si livrarea acestuia in starea initiala la sediul Best Florist SRL. Nu vor fi acceptate produse deteriorate/sparte/incomplete.
  • valoarea produsului returnat va fi rambursata integral, prin transfer bancar, in 14 de zile calendaristice de la receptionarea si acceptarea returului de catre Best Florist SRL. Best Florist SRL va accepta sau respinge returul in maxim 5 zile de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separat, cele 14 de zile calendaristice trec de la ultima care a fost primita). Nu se vor rambursa costuri pentru servicii prestate, precum valoarea transportului.

Retururile neacceptate/respinse, ce nu sunt ridicate de catre clienti de la sediul nostru in termen de 3 zile lucratoare, vor fi considerate abandonate si se va proceda la distrugerea, aruncarea sau donarea lor fara nici o obligatie.

Garantia de conformitate

Pentru produsele comercializate pe platforma secretgarden.ro, nu exista garantie legala de conformitate, fiind produse perisabile, preparate fitosanitare realizate sau nu la cerere, produse din ceramica sau produse ce formeaza impreuna un alt produs finit.

Cu toate acestea, in cazul in care clientii/utilizatorii secretgarden.ro semnaleaza anumite situatii, le vom discuta acordand toata atentia necesara, doar daca sesizarile sunt trimise in cel mult 24 ore de la receptionarea pachetelor.