Q&A - Intrebari si raspunsuri

Plantele si produsele listate pe site sunt disponibile si in magazin?

In magazinul nostru din Bucuresti veti gasi doar o selectie de plante si accesorii. Majoritatea plantelor stau in sera, unde conditiile de dezvoltare sunt mult mai bune.

Inainte de a vizita magazinul in vederea achizitionarii unui produs, va recomandam sa faceti o comanda online cu ridicare din magazin.

Cum pot comanda?

Comenzile se pot face doar online pe site, iar pentru a trimite o comanda online, este necesar sa va inregistrati. Nu putem accepta comenzi primite telefonic, prin email, chat, facebook (sau alte retele de socializare), etc..

Exista o valoare minima a comenzii?

Shopul nostru nu impune o valoare minima a comenzii, insa pentru anumite servicii, precum impachetarea gratuita si expedierea prin curier, este necesar ca totalul produselor din cos sa depaseasca o anumita valoare. Pentru comenzile ce nu pot fi livrate prin curier exista optiunea gratuita de ridicare din magazin.

Pot modifica o comanda? Pot adauga produse?

Comenzile pot fi modificate daca nu se afla deja in zona de impachetare, impachetate sau predate curierului in vederea livrarii.

Daca doriti sa adaugati produse noi la o comanda existenta, va rugam sa trimiteti o noua comanda si sa mentionati ca doriti cumulare si expediere in acelasi pachet. Vom incerca cumularea lor cu conditia ca acestea sa fie in acelasi stadiu (in procesare).

In cat timp va fi expediata comanda mea?

Procesam intotdeauna comenzile in cel mai scurt timp posibil. In prezent, pregatirea comenzilor dureaza 1-6 zile lucratoare, insa pot exista si exceptii, in functie de anotimp (si temperaturi), sarbatori, perioade aglomerate, continutul comenzilor, etc.. Dupa expediere, timpul de livrare variaza in functie de destinatia pachetului - mai multe detalii sunt disponibile pe pagina de livrari: Optiuni de livrare

Dupa plasarea unei comenzi voi fi contactat(a) telefonic? Cum pot urmari evolutia unei comenzi?

Procedura noastra de procesare a comenzilor nu implica contactare telefonica. Fluxul automat de procesare trimite update-uri prin mail/SMS iar in ziua expedierii primiti mail + mesaj de la firma de curierat. In ziua livrarii, primiti un nou mesaj ce include telefonul curierului. Telefonic, va vom contacta doar daca exista nelamuriri in privinta comenzii, desi aceste situatii sunt rare/improbabile. Update-urile si eventuale mesaje/solicitari din partea noastra va sunt trimise automat pe email, dar pot fi vizialivate si online pe site, in contul dumneavoastra de client.

Care este costul livrarilor internationale?

Informatii despre livrarile internationale poti gasi aici: Livrari internationale

Ce trebuie sa fac dupa primirea plantelor?

Transportul reprezinta un soc pentru fiecare planta, datorita variatiilor de temperatura si umiditate, dar si lipsei de lumina. Dupa primire, lasati plantele sa se acomodeze cu noul mediu treptat - in primele zile este recomandat sa le tineti in lumina difuza, fara sa le expuneti la socuri termice. Nu este recomandat sa inlocuiti substratul - aceste operatiuni pot fi facute doar dupa ce plantele sunt stabilizate si reintra in crestere. Udarea se face in general atunci cand substratul este complet uscat - va recomandam sa va documentati in privinta fiecarei plante achizitionate.

Ghid pentru repotting: https://blog.secretgarden.ro/repotting-replantare/

Ghid pentru primirea plantelor in sezonul rece: https://secretgarden.ro/pages/impachetarea-plantelor-iarna

Dimensinuni in inch - conversia pentru plantele importate din Taiwan & Thailanda

In cazul plantelor importate din tarile asiatice, intregul sistem de cultura este diferit - plantele sunt crescute si livrate in "nursery soft pots", cu sphagnum.

Un ghiveci de 2,5 inch spre exemplu, are dimensiunea reala de 2,5 inch - insa planta are o varsta si dimensiune similara unei plante crescuta in Europa cu scoarta, in ghiveci de 9 cm. Un ghiveci de 1,7 inch are dimensiunea reala de 1,7 inch - iar planta este similara unui exemplar in ghiveci de 6 cm.

Din acest motiv, pe pagina produsului dimensiunea afisata va fi spre exemplu de forma (ghiveci 2,5 inch ~ 9cm).

Acest sistem este considerat eficient atat pentru cresterea car si pentru transportul plantelor, deoarece totul este redus la strictul necesar pentru cresterea plantei.

Care este politica companiei in privinta clientilor agresivi?

Clientii care prezinta un comportament agresiv sau amenintator - de exemplu: "Daca nu-mi oferi ceea ce vreau..." - vor fi blocati pe retelele de socializare, iar e-mailurile pe care le trimit vor fi redictionate catre Junk/Spam.