Optiuni de livrare

Livrari prin GLS 25 lei

Livrari prin GLS in Romania

Plantele ajung la tine in 2-4 zile lucratoare

Livrare prin serviciu de curierat standard. Pregatirea comenzii poate dura 1-3 zile, in functie de stoc, perioada si factori interni. Livrare in 24-48 ore de la expediere (zile lucratoare). Expedierea comenzilor se face de Luni pana Joi. Plantele sunt ambalate in cutie, corespunzator sezonului.

Livrare cu sofer dedicat 35 lei

Livrare cu sofer dedicat (Bucuresti)

Livrare in 1-3 zile lucratoare

Livrarea se face cu personal propriu, doar in Bucuresti, de luni pana vineri, intre 11:00–16:00, pentru comenzi de minimum 100 RON.

Plantele sunt transportate fara ambalaj, in vehicul cu temperatura controlata.

Soferul livreaza pana in fata locatiei si nu poate parasi masina – va rugam sa preluati plantele direct de la masina. 

Pentru platile ramburs, va rugam sa aveti suma exacta pregatita – soferul nu dispune de rest.

Serviciul nu este disponibil in zone limitrofe sau greu accesibile.

Ridicare din magazin Gratuit

Ridicare din magazin

Ai drum in zona? Ridica plantele din magazin

Produsele ajung in magazin in 1-2 zile lucratoare (L-V, estimare). Atentie - nu vom putea pastra produsele in magazin mai mult de 3 zile lucratoare. Va rugam sa inspectati produsele la momentul ridicarii din magazin. Adresa, program si harta aici: Magazinul Secret Garden

Livrari internationale Costul variaza in functie de tara

Livrari internationale

Doar in Uniunea Europeana

Timp de tranzit: 3-8 zile (estimativ, variaza in functie de tara). Te rugam sa folosesti tracking number din e-mailul care confirma expedierea, pentru a urmari traseul pachetului. Mai multe detalii pe pagina dedicata: International Shipping

Plant and box

Reguli si recomandari generale

  • Costurile de transport sunt calculate pentru pachete cu greutate maxima de 5 kg. Se poate percepe o taxa suplimentara pentru pachetele voluminoase sau mai grele de 5 kg.
  • Termenul de livrare asociat unui serviciu reprezinta o estimare si poate varia in functie de diversi factori pe care nu ii putem controla.
  • Va recomandam sa alegeti intotdeauna serviciul de Livrare cu sofer dedicat atunci cand va aflati in raza de livrare (Bucuresti).
  • Pachetul nu poate fi deschis la livrare, atunci cand livrarea se face prin servicii de curierat, deoarece florile sunt produse perisabile iar procedura de ambalare nu este standardizata.
  • Pentru livrarile prin curier nu poate fi stabilit un interval de livrare.
  • Curierul trebuie sa poata livra oricand intre orele 8:00 - 20:00, in functie de traseul pe care il are. Fiecare curier acopera o zona de livrare destul de mare, iar din acest motiv ajunge la anumite adrese doar in anumite intervale.
  • In cazul expedierii plantelor inflorite, tijele florale/inflorescentele sunt susceptibile la deteriorare in timpul transportului. Desi astfel de situatii apar destul de rar, nu putem garanta integritatea tijelor florale/inflorescentelor atunci cand livrarea se face prin servicii de curierat nationale sau internationale.
  • Unele plante sunt sensibile si prezinta un risc mare de deteriorare, semnalizat pe pagina produsului - expediem aceste plante catre orice destinatie, la cererea dumneavoastra (comanda online), insa va asumati acest risc.
  • In cazul - putin probabil - in care pachetul ajunge vizibil deteriorat (cutie desigilata, lovita/strivita, etc.), aveti obligatia de a incheia un proces verbal de constatare cu agentul firmei de curierat care a adus pachetul. In lipsa acestui proces verbal deteriorarea pachetului nu poate fi probata, iar noi nu vom putea accepta reclamatii ulterioare.
  • Daca destinatarul nu va fi gasit la adresa, se va incerca o noua livrare in termen de 1-3 zile lucratoare. In acest caz, deteriorarea produselor din pachet nu poate fi reprosata florariei.
  • Livrarile in zone izolate, inaccesibile sau afectate de fenomene naturale pot fi intarziate pana la momentul in care va fi posibil accesul curierului in zona. In acest caz, deteriorarea produselor nu poate fi reprosata florariei.