F.A.Q

In cat timp va fi expediata comanda?

Comanda dvs va fi expediata in maxim 6 zile lucratoare ( exceptie fac plantele disponibile la comanda). Odata predat pachetul curierului, acesta va ajunge la dvs in 24-48 ore.

Cum pot comanda?

Comenzile pot fi plasate exclusiv pe site, exceptie fac aranjamentelor de nunta si botez, unde preluam comenzi atat in magazin cat si online. Consulta ghidul nostru pentru comenzile online.

 Cat costa livrarea?

Livrarea prin curier rapid oriunde in Romania este de 20 lei. In cazul livrarilor programate (cu sofer), costul este de 30 lei pentru Bucuresti.  Mai multe detalii gasesti aici.

 Gasesc plantele de pe site si in magazin?

Nu toate produsele listate pe site sunt disponibile si in magazin. Inainte de a vizita magazinul in vederea achizitionarii unui produs, va rugam sa ne contactati pentru a verifica stocul sau sa plasati o comanda cu ridicare din magazin.

Deoarece stocul nostru variaza in permanenta, pentru a rezerva o planta, va recomandam sa plasati o comanda cu ridicare din magazin. Noi va vom anunta in momentul cand comanda dvs este pregatita pentru ridicare. Adresa si orarul magazinulul le gasesti aici.

 Cum pot face plata?

Plata se poate prin ramburs (la curier), online cu cardul, prin transfer bancar sau in magazin.

Mai multe informatii legate de modalitatile de plata le gasesti si aici.

Care este programul magazinului?

Luni 08:30-19:00
Marti 08:30-19:00
Miercuri 08:30-19:00
Joi 08:30-19:00
Vineri 08:30-19:00
Sambata 09:00-16:00
Duminica 09:00-14:00

 Livrati si in afara Romaniei?

Da. Livram anumite plante si accesorii si in Europa. Mai multe informatii gasesti aici.

Pot modifica o comanda deja lansata?

Da, cu conditia ca comanda dvs sa nu fie deja in zona de impachetare sau sa fie deja  predata curierului.  Daca doriti sa adaugati produse noi la o comanda deja lansata, va rugam sa lansati o noua comanda si sa ne mentionati ca doriti cumulare cu comanda anterioara. Vom incerca cumularea lor cu conditia ca acestea sa fie in acelasi stadiu (in procesare).

Dupa plasarea unei comenzi voi fi contactat(a) telefonic? Cum pot urmari evolutia unei comenzi?

Procedura noastra de procesare a comenzilor nu implica contactare telefonica. Fluxul automat de procesare trimite update-uri pe mail iar in ziua expedierii primiti mail + mesaj de la firma de curierat. In ziua livrarii, primiti un nou mesaj ce include telefonul curierului. Telefonic, va vom contacta doar daca exista nelamuriri in privinta comenzii, desi aceste situatii sunt improbabile. Update-urile si eventuale mesaje/solicitari din partea noastra va sunt trimise automat pe email, dar pot fi vizialivate si online pe site, in contul dumneavoastra de client.

Meniu

Setari

Creaza un cont gratuit pentru a folosi lista de dorinte.

Autentificare