Termeni si conditii comerciale

Termeni si conditii comerciale

(Contract pentru achizitia de produse prin www.secretgarden.ro)

1. Identificare comerciantului si definirea termenilor

Serviciul secretgarden.ro este oferit de S.C. Best Florist S.R.L.

Date de contact :

comenzi@secretgarden.ro

0786.910.002

Adresa de corespondenta: Str. Drumea Radulescu nr. 54 - parter (spatiu comercial), sector 4, Bucuresti 

CUI RO34558835

J40/6290/2015

Capital social: 220 lei

1.1. Definitii

SITE / PLATFORMA - Domeniul secretgarden.ro si subdomeniile acestuia.

CONTINUT are urmatoarea definitie:

  • toate informatiile de pe SITE / PLATFORMA care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • continutul oricarui e-mail trimis de secretgarden.ro prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

SERVICIU - Serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta.

UTILIZATOR / CLIENT - Persoana care are sau obtine acces la CONTINUTUL www.secretgarden.ro

COMANDA / CERERE DE ACHIZITIE - Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator (secretgarden.ro) si Cumparator (Utilizator/ Client) prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona bunuri si/sau servicii de pe Platforma. Trimiterea unei comenzi pe www.secretgarden.ro echivaleaza cu trimiterea unei cereri de achizitie.

DOCUMENT - Prezentul document, Termeni si Conditii Comerciale.

CONTRACT la distanta - Conform definitiei cuprinse in OUG. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;

TRANZACTIE - Incasare sau rambursare a unei sume rezultata din trimiterea unei cereri de achizitii de catre un client sau vanzarea unui produs / serviciu de catre secretgarden.ro catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre secretgarden.ro sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.

NEWSLETTER / ALERTA / COMUNICARE COMERCIALA - Mijloace de informare periodica, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre secretgarden.ro intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea secretgarden.ro cu referire la informatiile continute de acesta. Pot contine informatii generale si/sau tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat/vizualizat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu”, precum si alte comunicari comerciale, cum ar fi cercetari de piata si/sau sondaje de opinie.

1.2. General

Acest document stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Utilizator sau Client. Va rugam sa parcurgeti cu atentie acest document pentru a preintampina eventuale consecinte nedorite/ neplacute asupra experientei de cumparare si/sau informatiilor furnizate companiei Best Florist SRL prin serviciul secretgarden.ro.

Folosirea Continutului si/sau Serviciului secretgarden.ro, implica acceptarea prezentului document de catre Client. Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile comerciale, deoarece acestea pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri, se aplica Termenii si Conditiile comerciale valabile la momentul trimiterii comenzii.

Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Utilizatorul / Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg din actiunile sale. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului secretgarden.ro sau oricarui tert cu care Best Florist SRL are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

In cazul in care Clientul si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Best Florist SRL va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

1.3. Despre secretgarden.ro si produsele comercializate

secretgarden.ro este un serviciu de comert electronic / comert online / prin internet. Accesul la serviciu si achizitia produselor se face exclusiv pe baza comenzilor (cereri de achizitie) primite prin site. 

Produsele comercializate de BEST FLORIST S.R.L. prin platforma secretgarden.ro sunt:

- Produse noi precum: vase decorative, cosuri, etc

- Produse artizanale, perisabile sau nu, confectionate sau nu dupa specificatiile solicitate de consumator, personalizate sau nepersonalizate: aranjamente obtinute prin prelucrarea manuala a florilor sau plantelor, ambalajelor si alte materiale specifice; amestecuri de materiale destinate plantarii sau ingrijirii plantelor; etc..

- Produse preluate in stadiul de produs finit de la diversi furnizori, perisabile sau nu: plante vii, fertilizanti, etc..

2. Contact si comunicarea cu clientii

Orice comunicare oficiala din partea Utilizatorului se va face prin email sau prin formularul de contact disponibil pe site. In cazul in care adresa de email oferita de catre Utilizator nu este valida, nu putem fi raspunzatori pentru eventuale prejudicii cauzate de imposibilitatea de comunicare (spre exemplu imposibilitate de livrare, deteriorarea produselor perisabile rezervate, etc.)

Prin comunicarea pe e-mail sau utilizarea formularului de contact, Utilizatorul accepta sa fie contactat prin orice mijloc disponibil, de catre Best Florist SRL (fara insa a exista o obligatie din partea companiei in acest sens), intelegand ca prin completarea informatiilor cu privire la datele sale de contact, precum nume, prenume, adresa de e-mail, nr. de telefon etc., aceste date urmeaza a fi prelucrate si evidentiate in baza de date in scopul imbunatatirii relatiilor comerciale, respectiv in scopul bunei desfasurari a activitatii economice si comerciale a secretgarden.ro.

Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea secretgarden.ro de a contacta Utilizatorul.

Contactarea secretgarden.ro prin e-mail nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea secretgarden.ro de a contacta Utilizatorul.

Contactarea secretgarden.ro prin orice alta modalitate de contact, nu reprezinta o obligatie pentru secretgarden.ro

Atunci cand contacteaza secretgarden.ro, Utilizatorul declara expres ca datele de contact furnizate ii apartin (adresa de email, numar de telefon, adresa de livrare) si ca vor putea fi folosite de catre secretgarden.ro pentru o comunicare eficienta cu Utilizatorul.

Comunicarile cu Utilizatorii prin orice alte mijloace - precum dar fara a se limita la apeluri telefonice, sisteme de mesagerie (spre exemplu facebook, whatsapp, SMS, etc.) - au rol strict consultativ si/sau de orientare, fara sa genereze nici un fel de obligatii sau raspundere juridica pentru secretgarden.ro

2.1. Newslettere si alerte

Utilizatorii au posibilitatea de a seta alerte de stoc sau pret, sau abonare la newsletter si comunicari comerciale din partea secretgarden.ro. Aceste setari si abonamente pot fi anulate/revocate oricand din contul de client sau prin notificare trimisa prin email catre adresa comenzi@secretgarden.ro

Solicitarile de alerte sau newslettere venite din partea Utilizatorilor, indiferent prin ce mijloace au fost trimise (din contul de client, prin casutele speciale dedicate abonarii, etc.), nu constituie nici un fel de obligatie asupra secretgarden.ro 

3. Proprietatea Intelectuala

Continutul si designul www.secretgarden.ro apartin SC Best Florist SRL si/sau colaboratorilor sai si sunt protejate de legislatia privind proprietatea intelectuala. Nu puteti utiliza, reproduce sau permite numanui sa utilizeze sau sa reproduca materialele secretgarden.ro fara a detine o permisiune scrisa, prealabila din partea SC Best Florist SRL.

Marca “Secret Garden” este inregistrata si protejata pe teritoriul Romaniei.

Este permisa crearea limitata, irevocabila si neexclusiva a hiperlink-urilor catre oricare dintre paginile secretgarden.ro, atat timp cat aceasta actiune nu prezinta serviciul secretgarden.ro intr-o lumina falsa, inselatoare, derogatorie sau ofensiva.

Pentru orice probleme legate de proprietatea intelectuala va rugam sa ne contactati pe adresa de e-mail comenzi@secretgarden.ro.

4. Datele personale / Politica de confidentialitate

Prin inregistrarea ca utilizator al www.secretgarden.ro va vom solicita o serie de date personale, precum numele si prenumele, adresa de e-mail, dar si alte informatii cu caracter personal, care sa permita identificarea dvs. ca utilizator al serviciului www.secretgarden.ro si prelucrarea comenzilor. De asemenea, pentru a va abona la newsletter sau alertele www.secretgarden.ro va trebui sa ne comunicati o adresa de e-mail valida, si/sau alte date. 

Conform Legii, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor si dreptul de a va adresa justiţiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrării datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea lor - insa datele strict necesare pentru procesarea comenzilor si platilor in desfasurare nu pot fi sterse, decat dupa incheierea rapoartelor comerciale (livrarea comenzilor si incasarea platilor).  Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curând posibil, deoarece aceasta situatie ar putea face imposibila procesarea si/sau livrarea comenzilor. Stergerea sau modificarea datelor dumneavoastra personale se poate face accesand contul dumneavoastra de utilizator. La cererea dumneavoastra expresa trimisa prin e-mail la adresa comenzi@secretgarden.ro , SC Best Florist SRL poate sterge sau modifica datele dumneavoastra.

Mai multe informatii despre modul in care gestionam datele dumneavoastra, puteti gasi in pagina dedicata informarii si protectiei datelor, disponibila aici: https://secretgarden.ro/content/31-protectia-datelor

5. Inregistrarea ca utilizator

Site-ul secretgarden.ro poate fi accesat in mod gratuit, iar simpla navigare in paginile acestuia nu este conditionata de inregistrarea ca utilizator (crearea unui cont pe site). Pentru a beneficia insa de anumite servicii oferite de site, precum achizitionarea produselor oferite de acesta, va trebui sa va inregistrati ca utilizator (sa va creati cont de utilizator pe site). 

Inregistrarea ca utilizator sau trimiterea unei comenzi (intentie de achizitie) ca utilizator, presupune acceptarea prezentului document (Termeni si Conditii Comerciale) si “Politici de confidentialitate”. Aceste reglementari constituie baza contractuala a raporturilor dintre Utilizatori si Platforma.

Intrucat prevederile termenilor si conditiilor comerciale pot fi modificate, va rugam sa recititi acest document periodic. In conditiile in care nu veti mai fi de acord cu prevederile acestui document, va rugam sa nu mai accesati/folositi serviciile secretgarden.ro

Daca folositi acest site sunteti responsabili cu privire la pastrarea confidentialitatii datelor de acces in contul de utilizator creat pe site si sunteti de acord sa va asumati responsabilitatea pentru toate activitatile efectuate in contul de utilizator.

Site-ul secretgarden.ro nu vinde produse minorilor sub 18 (optsprezece) ani.

5.1. Limitarea accesului

secretgarden.ro isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului la anumite servicii sau campanii de marketing/promotii/fidelizare, dar si dreptul de a solicita plata comenzilor in avans (indiferent de metoda de plata aleasa de catre client la plasarea comenzii), in oricare din urmatoarele situatii:

  • clientul a refuzat unul sau mai multe pachete expediate in sistemul de plata la livrare
  • clientul a anulat 2 sau mai multe comenzi, indiferent de mijloacele sau motivele de anulare
  • clientul a folosit un limbaj si/sau comportament agresiv si/sau tendentios/jignitor
  • clientul a prejudiciat in orice fel, sau, existenta si/sau accesul clientului prejudiciaza in orice fel secretgarden.ro, societatea Best Florist SRL si/sau partenerii sai.

Limitarea accesului se face in contextul legislatiei in vigoare.

5.2. Conturi multiple

Fiecare Utilizator poate avea un singur cont. Este interzisa partajarea unui cont cu alti Utilizatori. Folosirea mai multor conturi de catre acelasi utilizator sau partajarea unui cont, poate fi interpretata drept incercare de eludare cu scopul de a prejudicia www.secretgarden.ro, societatea Best Florist SRL si/sau partenerii sai.

6. Procedura de cumparare si rezervarea produselor prin comanda online

Comanda online reprezinta o cerere de achizitie. Notificarea primita de catre utilizator pe email si/sau mesaj/SMS dupa plasarea unei comenzi online, are caracter informativ si nu reprezinta o acceptare a comenzii.

Rezervarea produselor finite aflate in stoc. Produsele pot fi rezervate prin comanda online pentru cel mult 72 ore de la plasarea comenzii de catre utilizator. Daca expedierea sau ridicarea comenzii din magazin nu poate fi facuta in acest termen din motive ce tin de indisponibilitatea clientului pentru receptia pachetului, comanda poate fi anulata, urmand ca plantele sa fie repuse in stoc. 

Realizarea produselor care se pregatesc la comanda. In cazul aranjamentelor florale - pentru o compozitie florala cat mai apropiata de cea din imagine, este necesar sa faceti comanda cu minim 10 zile inainte de livrare.

Preparatele fitosanitare (tratamente, nutrienti, substraturi), se vor pregati la comanda in termen de 1-7 zile, in functie de disponibilitatea ingredientelor.

Produsele disponibile la comanda vor fi aduse in termenul specificat pe pagina de produs, daca se regasesc in stocul furnizorului.

In cazul in care acceptam, la cererea clientului, rezervarea produselor perisabile (plante, flori la fir, preparate fitosanitare, etc..) pentru un termen mai mare de 72 ore (3 zile lucratoare), utilizatorul poarta riscul si consecintele datorate unor eventuale deteriorari.

Forma de comunicare. Prin lansarea unei comenzi electronice pe www.secretgarden.ro sunteti de acord cu forma de comunicare "e-mail" prin care site-ul isi deruleaza operatiunile.

Plata se efectueaza in conditiile reglementate la capitolul “Modalitati de plata”, iar costul final al comenzii va fi compus din: pretul produsului comandat cu TVA inclus (daca este aplicabil), pretul livrarii, la care se adauga costurile accesoriilor comandate. In anumite situatii, veti fi contactat pentru a vi se comunica costurile suplimentare de transport datorate greutatii sau ambalare speciala, daca acestea exista.

Comanda trimisa online pe site este considerata confirmata doar in momentul expedierii. Daca produsele nu mai sunt disponibile din diferite motive (stoc deteriorat, diferente de stoc, probleme de calitate, etc.), se va proceda la scoaterea produselor din comanda, inlocuirea produselor (cu acordul utilizatorului) sau anularea comenzii. In cazul in care comanda a fost achitata, vom returna banii in cont bancar, in termen de 14 zile.

Datele Destinatarului. Atunci cand completati datele destinatarului, asigurati-va ca acestea sunt complete si corecte - altfel, vom fi pusi in situatia de a nu avea mijloacele necesare onorarii comenzii: produsele pot ajunge sa stea la curier mai mult decat trebuie, in conditii nepotrivite pe termen lung sau nu vor putea fi expediate. 

Datele de Facturare. Conform reglementarilor legale prin ORDIN nr. 3769 din 23 decembrie 2015, incepand cu 01.10.2016 toate facturile trebuie sa contina datele de identificare ale utilizatorului (persoana care face comanda) - astfel utilizatorul este obligat sa completeze toate campurile obligatorii din pagina de comanda avand optiunea sa bifeze daca doreste ca datele de livrare sa fie preluate ca date de facturare.

Aceste date ne sunt utile si in situatia in care apar probleme la livrare - de ex. destinatarul nu raspunde la telefon, accesul la adresa este restrictionat, etc.

Date eronate si imposibilitatea de a contacta utilizatorul pentru lamuriri. Nu ne putem asuma raspunderea pentru probleme/confuzii ce apar in timpul procesarii comenzii, sau deficiente cauzate de intarzierea livrarii comenzilor, atunci cand acestea sunt cauzate de lipsa datelor sau date eronate.

Pentru a cumpara si intra in posesia produselor oferite spre vanzare pe www.secretgarden.ro este necesara parcurgerea urmatoarelor etape:

- identificarea si alegerea produselor

- inregistrarea dvs. ca utilizator al www.secretgarden.ro in scopul comandarii produselor sau comandarea produselor ca vizitator

- efectuarea platii produselor sau selectarea promisiunii de plata la livrare

Prin lansarea unei comenzi electronice (cerere de achizitie) pe www.secretgarden.ro sunteti de acord cu forma de comunicare "e-mail" prin care site-ul isi deruleaza operatiunile.

6.1 Anularea comenzilor

Pret derizoriu si erori tehnice. Secretgarden.ro isi rezerva dreptul de a anula comenzile care privesc produse si/sau servicii afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice sau care, din cauzaunor erori tehnice, prezinta preturi evident eronate/derizorii.

Plati nefinalizate/neconfirmate. Comenzile cu plata nefinalizata sau neconfirmata se anuleaza automat fara rezervarea produselor si fara ca secretgarden.ro sa contacteze clientii.

Lipsa stoc. Stoc deteriorat, diferente de stoc, probleme de calitate ce duc la indisponibilizarea produselor, indisponibilitatea produselor ce se aduc la comanda, imposibilitatea de a realiza anumite produse ce implica prelucrarea florilor, etc. - in aceste situatii comenzile vor fi anulate.

7. Modalitati de plata

Pentru efectuarea platii produselor comandate, puteti alege dintre urmatoarele metode de plata: 

Plata cu card online prin intermediul unei pagini securizate oferite de partenerul nostru, EuPlatesc.ro. Comenzile cu plata nefinalizata vor fi anulate automat, iar produsele nu vor fi rezervate.

Transfer bancar/ordin de plata (procesarea poate dura mai mult). Daca ati ales ca metoda de plata transferul bancar/ ordin de plata, urmatoarea fereastra va multumeste pentru comanda plasata si va ofera informatiile necesare pentru comanda si plata. Aceste informatii sunt trimise automat si pe adresa dumneavoastra de email. Pentru o procesare mai rapida a comenzii, este necesar sa ne trimiteti confirmarea de plata - comanda intra in pregatire doar dupa confirmarea platii. Platile neconfirmate in urmatoarea zi lucratoare, vor fi anulate automat.

Ramburs. Daca ati ales sa platiti numerar/cash/ramburs, dupa plasarea comenzii veti primi prin e-mail o copie a comenzii, urmand sa efectuati plata produsului la livrare. Unele produse pot fi achitate la ridicarea din magazin. Chiar daca ati ales aceasta modalitate de plata, este posibil sa va solicitam o plata totala sau partiala pentru comanda dumneavoastra, prin mijloace de plata electronice. Plata la livrare (ramburs) reprezinta un serviciu taxat suplimentar de catre companiile de curierat.

Plata la ridicarea comenzii din locatiile secretgarden.ro. Unele produse pot fi achitate la ridicarea din magazin. Chiar daca ati ales aceasta modalitate de plata, este posibil sa va solicitam o plata totala sau partiala pentru comanda dumneavoastra, prin mijloace de plata electronice.

Secretgarden.ro isi rezerva dreptul de a modifica oricand, fara notificari prealabile, modalitatile de plata agreate.

In cazul platilor online secretgarden.ro nu este si nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului, comisioane aferente platii, etc.. Responsabilitatea pentru actiunea de plata online este purtata de catre Client.

8. Prezentarea ofertei si a caracteristicilor produselor.

Generalitati. secretgarden.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din platforma. Rareori, acestea pot contine inadvertente sau erori de operare - se pot opera oricand modificari asupra preturilor, datelor si continutului publicat, fara o instiintare prealabila. Fotografiile au caracter informativ, de prezentare, si pot contine accesorii neincluse in pachete standard.

In anumite perioade (de ex. in afara sezonului) pot exista variatii de culoare/ nuanta pentru anumite tipuri de flori.

- din punct de vedere al compozitiei florale - stocurile de flori, cutii si cosulete variaza permanent, www.secretgarden.ro fiind o platforma activa de comenzi online. Pentru a garanta o compozitie florala 100% conform foto, este necesara confirmarea comenzii cu unul dintre operatori nostri si comanda cu minim 10 zile inainte de livrare. Pentru livrarile cu termen de livrare scurt nu putem garanta compozitia florala sau cutia/cosuletul din fotografii - vom inlocui florile/cutiile/cosurile ce nu sunt in stoc cu cea mai apropiata varianta posibila, incercand sa pastram cat mai mult aspectul initial din fotografie.

- prezenta aranjamentelor de pe www.secretgarden.ro in magazinele proprii este improbabila, SC Best Florist SRL neavand nici o obligatie in acest sens. Aranjamentele prezentate in imagini se realizeaza in baza unei comenzi ferme, in conditiile de mai sus.

In cazul diferentelor pe care le considera semnificative, SC Best Florist SRL poate notifica clientii, daca va considera ca aspectul produsului nu mai este corespunzator standardelor de calitate. Pentru orice nelamurire asupra acestor aspecte, va rugam sa ne contactati inainte de a efectua o comanda.

8.1. Prezentarea ofertei de plante vii.

Stadiul plantelorEste o caracteristica cu titlu informativ, menita sa creeze o imagine asupra stadiului in care se afla planta. Spre exemplu, notiunea de "Planta cu flori", se refera la faptul ca planta este inflorita, insa poate fi in orice moment al infloririi - cu sau fara boboci, flori deschise complet, etc. si de asemenea, in cazul transportului prin curier sau a unei ridicari din magazin intarziate, poate ramane complet fara flori.

Dimensiunea si aspectul general al plantelorInaltimea plantelor este masurata cu tot cu ghiveci. Pentru ca plantele sunt naturale, fiecare exemplar este diferit, atat ca forma cat si ca dezvoltare. Dimensiunile specificate pe pagina produsului sunt orientative, iar informatia trebuie tratata ca atare, cu caracter strict informativ si relativ. Exemplificare:

- intre doua plante din acelasi lot cu specificatia "inaltime 60cm", poate exista o diferenta de 10 cm sau mai mare.

- intre o planta cu flori si o planta fara flori, diferenta de inaltime poate fi de 40 cm sau mai mare, inaltimea fiind data uneori de tija florala

Diametrul ghiveciului - este o informatie preluata de la producator, cu titlu informativ si relativ. Pot exista diferente in functie de provenienta plantelor, standardele horticole si de productie din tara de origine, metoda de conversie (ex. din inci in cm), etc. 

Imaginile au caracter informativ, de prezentare si pot fi realizate in locatii proprii, in sere (cu lumini de crestere ce pot denatura imaginea), sau furnizate de catre producatori, editate de catre acestia sau nu. Alte aspecte ce pot genera diferente intre imagini si realitate: stadiul plantelor si al inflorescentelor la momentul fotografierii, variatiile de culoare specifice hibrizilor, aceeasi varietate crescuta in sere si conditii diferite, lumina in care sunt facute pozele si aparatul folosit + perceptia fiecarui individ asupra culorilor.

Variatii de culoare ale florilor si frunzelor. Atat hibrizii cat si speciile, pot prezenta variatii mai mult sau mai putin semnificative de culoare/nuanta, ce apar in mod natural si nu pot fi controlate de catre producator sau comerciant. Uneori, in cazul hibrizilor, florile pot fi complet diferite, chiar daca plantele au aceeasi formula parentala. Aspectul general al plantelor poate fi diferit in functie de sezon, etape de crestere si/sau alte particularitati. Florile si frunzele pot prezenta de asemenea diferente de nuanta/culoare in functie de sezon, fertilizantul folosit, PH-ul solului, conditii de crestere, producator, etc. 

Parfumul florilor. Parfumul speciilor si hibrizilor se manifesta in anumite conditii, iar perceptia fiecarei persoane poate fi diferita. In conditii de stres (transport, mutare, manipulare, etc.), este posibil ca florile plantelor sa nu prezinte parfumul specific. Pentru anumite specii, exista anumiti factori declansatori (de ex. la Phalaenopsis prezenta razelor de soare dimineata). Datele despre parfumul florilor provin de la producatori si/sau comunitate (ex. grupuri de iubitori de plante). Aceste informatii au caracter informativ si nu prezinta o garantie.

Starea radacinilor. Desi facem eforturi pentru a verifica cat mai bine plantele, starea sistemului radicular nu poate fi verificata de catre noi - o eventuala verificare ar insemna sa extragem plantele din ghivece, insa aceasta procedura presupune o destabilizare semnificativa a plantelor inainte de transport pe de o parte, dar si un cost operational foarte ridicat.

Plantele tropicale/exotice nu sunt produse in Romania - ele provin de la furnizori din alte tari europene (ex. Olanda, Germania) sau chiar tari exotice indepartate (ex. Taiwan, Thailanda). In timpul transporturilor, acestea au parte de diversi factori de stres - precum diferente de temperatura si umiditate, mutari/impachetare, inspectii fitosanitare, etc -  ce le pot afecta din punct de vedere estetic intr-o anumita masura, fara a le influenta viabilitatea. Pentru ca plantele sunt naturale, fiecare exemplar este diferit, atat ca forma cat si ca dezvoltare.

Tratamentele fitosanitare. In mod frecvent, pe frunze vor exista urme reziduale (pete de diverse culori) datorate tratamentelor fitosanitare, insa acestea se pot spala cu apa sau produse speciale pentru plante. In cazuri foarte rare, unele varietati sensibile pot prezenta arsuri minore sau usoare urme de toxicitate in urma tratamentelor fitosanitare.

Urme de daunatori. Plantele nu cresc si nu traiesc in mediu steril. Toate fermele si toti crescatorii se confrunta cu daunatori, iar aceasta situatie este normala si previzibila - atat timp cat daunatorii exista in natura, contaminarea se face foarte usor: daunatorii pot fi purtati de vant, pe haine, pe maini, pot patrunde prin zonele de aerisire, etc.. Este important de retinut faptul plantele sunt tratate atat preventiv, cat si in cazul in care sunt observati daunatori - se folosesc scheme de tratament complexe, ce ofera planelor chiar imunitate pentru un anumit timp. Inainte de a pleca din sere, plantele sunt verificate de catre autoritati, declarate “pest free” (fara daunatori) si apte pentru vanzare, conform standardelor horticole in vigoare. Faptul ca exista urmele unor daunatori nu poate fi echivalent cu existenta daunatorilor.

Ghivecele de transport si continutul lor. Plantele comercializate pe platforma www.secretgarden.ro se livreaza asa cum vin de la producatori - ghiveciul poate fi subdimensionat din motive ce tin de eficienta transportului, sau poate contine materiale ce asigura o retentie indelungata a apei, astfel incat planta sa supravietuiasca pe durata transporturilor internationale. Uneori ghivecele pot ajunge crapate sau deteriorate, iar substratul poate fi degradat. Uneori, in substrat se pot gasi miriapode, paianjani sau alte vietuitoare inofensive pentru oameni, folosite de catre producatori in scopul de a controla biologic (fara chimicale) populatiile de daunatori (spre exemplu paianjenii folositi sunt inofensivi pentru plante si oameni, dar se hranesc cu populatii de paianjeni rosii si acarieni daunatori pentru plante; miriapodele sunt pradatori pentru viermi si alte insecte daunatoare).

Substratul si modalitatea de cultura difera in functie de producator si metoda de crestere, iar diferite materiale folosite drept substrat sau suport in cultura plantelor au diferite proprietati - dupa receptia plantelor, este responsabilitatea clientului sa verifice daca substratul este in stare buna si daca este compatibil cu microclimatul in care va creste plantele si obiceiurile de udare, urmand sa il inlocuiasca daca este cazul. Adaptarea plantelor pate fi mult mai usoara atunci cand se tine cont de acesti factori.

Identificarea plantelor. Identificarile plantelor provin de la producatori renumiti din toata lumea si sunt considerate corecte, fiind verificate si de catre noi in limita posibilitatilor operationale si a disponibilitatii surselor de informare credibile. Uneori plantele pot avea nume neinregistrare, sau identitatea lor nu poate fi confirmata cu exactitate. In rare cazuri, sunt descoperite erori de etichetare (in special in cazul plantelor fara flori) sau producatorii folosesc denumiri comerciale pentru a promova mai bine anumite varietati. Atunci cand este descoperita o posibila eroare, verificam si actualizam informatiile, daca se confirma, in cel mai scurt timp posibil, din punct de vedere operational. Nu putem fi raspunzatori pentru erori de etichetare ale producatorilor, deoarece nu avem control asupra acestui proces.

Plante fara ID. Rareori, primim de la producatori plante fara identificare. In astfel de cazuri, atunci cand este posibil, plantele sunt identificate cu ajutorul comunitatii si cu ajutorul resurselor disponibile online.

Defecte ascunse. Desi facem eforturi pentru a inspecta cat mai bine plantele si lucram cu unii dintre cei mai buni producatori din lume, uneori pot exista defecte ascunse, precum: prezenta unor daunatori vizibili doar la microscop, prezenta unor daunatori in substrat sau in flori nedeschise, etc.. Un aspect general normal, specific speciei sau hibridului, tinand cont de toate specificatiile punctului 7.1 din acest document (Termeni si Conditii Comerciale), este considerat satisfacator. 

Tija terminala la Phalaenopsis. Unele exemplare, sau in cazul anumitor hibrizi toate exemplarele, pot prezenta tije terminale. Tija terminala nu reprezinta o problema de calitate si nu se face o distinctie intre exemplarele cu tija terminala si cele fara, plantele fiind in ambele situatii conforme standardelor horticole internationale. Mai multe detalii despre tejele terminale puteti gasi aici: Phalaenopsis tija terminala

Plant Passport. Incepand cu ianuarie 2020, toate plantele importate din tari membre UE au pe eticheta, pe ghiveci, pe folia de ambalare, sau pe cutie (in cazul in care sunt fara ghiveci) Plant Passport cu un numar unic de inregistrare - Plant Passport este certificarea ce atesta faptul ca plantele au fost verificate de catre autoritatile competente din Uniunea Europeana si corespund in totalitate standardelor horticole in vigoare, fiind potrivite pentru comercializare pe teritoriul UE. Plantele fara Plant Passport provin de la exportatori autorizati din punct de vedere fitosanitar prin alte tipuri de certificate nationale sau internationale.

Certificat Fitosanitar. Plantele importate din afara UE sunt inspectate la intrarea in UE - inspectia presupune verificarea fizica detaliata a plantelor si a schemei de tratament aplicata in tara exportatoare, dar si documentatia ce certifica faptul ca plantele provin de la crescatori autorizati.

Orice reclamatie/sesizare ce priveste plantele, este analizata doar daca este trimisa in ziua primirii plantelor. Sesizarile ce fac referire la sanatatea plantelor, in contextul in care plantele au Plant Passport sau Certificat Fitosanitar, vor fi luate in calcul doar in cazul in care sunt insotite de un certificat fitosanitar ce atesta defectul reclamat.

Posibile diferente de culoare/nuanta sau compozitie

www.secretgarden.ro poate afisa in paginile sale reclame la produsele din oferta sa, precum si la produse ori servicii apartinand tertilor. Prin utilizarea www.secretgarden.ro si prin acceptarea Termenilor si conditiilor de utilizare si a Politicii de confidentialitate, va exprimati in mod direct acceptul de a fi destinatarul acestor comunicari cu caracter comercial.


9. Preturi si disponibilitatea produselor

Preturile sunt actualizate zilnic. 

SC Best Florist SRL negociaza cu furnizori si producatori din toata lumea, cele mai bune preturi. SC Best Florist SRL este importator direct - astfel se elimina eventuale adaosuri ce ar putea fi pretinse de intermediari si exista garantia calitatii/prospetimii.

Cu exceptia cazurilor in care este prevazut altfel, preturile produselor afisate pe www.secretgarden.ro reprezinta preturile finale de cumparare si includ TVA (taxa pe valoare adaugata de 19%, respectiv 9% pentru anumite produse, valabila in Romania). Preturile finale de cumparare pot fi preturi sugerate de catre producatori sau furnizori sau pot fi estimate in functie de preturile standard practicabile la nivelul industriei produsului comercializat. Preturile finale de cumparare pot sa nu reprezinte cele mai competitive preturi de pe un anumit segment de produse sau pentru o anumita perioada, SC Best Florist SRL neavand nici o obligatie in acest sens.

Best Florist SRL isi stabileste propria politica de preturi, independenta de orice factori externi. Preturile unor produse pot fi negociate in anumite circumstante, precum cantitati/volume mari, valori peste medie, etc.

Comenzile ce contin produse cu preturi zero sau derizorii nu vor putea fi onorate.

Stocul este actualizat zilnic.

Desi stocul produselor este actualizat zilnic, in cazuri izolate, comanda dumneavoastra poate fi afectata de diversi factori precum: intarzieri in fluxul de aprovizionare, stocuri existente pentru care se constata deteriorarea, erori ale sistemelor informatice folosite de SC Best Florist SRL, erori umane, accidente, etc. In astfel de cazuri, SC Best Florist SRL este exonerata de orice raspundere. Pentru comenzile achitate, se vor restitui sumele aferente in termen de maxim 15 zile calendaristice, ce curg de la constatarea problemelor legate de stoc.

10. Reduceri comerciale aplicate produselor

SC Best Florist SRL poate decide sa ofere clientilor sai reduceri comerciale prin cupoane speciale sau alte mijloace.

Reducerile comerciale primite prin intermediul voucherelor sunt aplicabile doar produselor florale (buchete de flori si aranjamente florale). Acestea nu se pot aplica dulciurilor, sampaniilor, jucariilor, accesoriilor (vaze, cosuri, ambalaje) si taxei de transport.

Reducerile comerciale nu sunt intotdeauna cumulative. In general, se pastreaza intotdeauna reducerea comerciala cu valoarea cea mai mare. Reducerile comerciale nu pot fi mai mari de 50% din valoarea unui produs, decat in cazuri exceptionale specificate clar in descrierea produsului.


10. Modalitati de plata
Pentru efectuarea platii produselor comandate, puteti alege dintre urmatoarele metode de plata: online cu cardul prin intermediul unei pagine securizate oferite de EuPlatesc.ro, transfer bancar/ordin de plata, numerar in magazine sau ramburs. Daca ati ales ca metoda de plata transferul bancar/ ordin de plata, urmatoarea fereastra va multumeste pentru comanda plasata si va ofera informatiile relevante pentru comanda si plata. Aceste informatii le veti primi si prin e-mail. Daca ati ales sa platiti numerar/cash/ramburs, dupa plasarea comenzii veti primi prin e-mail informatiile necesare pentru comanda dvs., urmand sa efectuati plata produsului curierului.

NU vor fi acceptate plati ulterioare livrarii. Data fiind perisabilitatea produselor pe care le comercializam, pentru unele comenzi, ne rezervam dreptul de a solicita un avans din contravaloarea produselor, urmand ca eventualele diferente sa fie achitate la ridicarea sau livrarea comenzilor.

11. Livrarea/ridicarea produselor comandate

Produsele pot fi ridicate direct din magazinul nostru. Adresa magazinului din Bucuresti:

 Bd Dimitrie Cantemir Nr. 21A, Parter, Bucuresti, sector 4 (cartier Tineretului) - Vezi harta

Responsabilitatea florariei pentru produsele perisabile, se termina la momentul ridicarii lor din magazin.

Livrari cu sofer dedicat, in Bucuresti. Pregatirea comenzii dureaza 1-3 zile lucratoare, iar livrarea se poate programa in limita disponibilitatii, L-V in intervalul 10:00-16:00*

*Programul poate fi modificat in zilele de sarbatoare legala.

Costul de livrare pentru Bucuresti este de 30 lei, indiferent de valoarea comenzii.

La livrare, clientul/persoana imputernicita va verifica plantele si va semna borderoul ce atesta conformitatea produselor si livrarea corecta/completa a comenzii. 

Responsabilitatea florariei pentru produsele perisabile se termina la momentul livrarii lor.

     Livrari flori STANDARD , ORIUNDE IN TARA in 24-72 ore de la expedierea pachetului (zile lucratoare). Livrarea florilor prin curier standard, se va face tinand cont de urmatoarele reguli:

- Datorita perisabilitatii, livram doar plante si decoratiuni prin curier (nu livram flori la fir, buchete, aranjamente, lumanari etc).

- pentru procesarea si verificarea comenzii, sunt necesare 1-5 zile lucratoare, separat fata de timpul de livrare, in functie disponibilitatea sau tipul produselor comandate, daca pe pagina produsului nu este specificat altfel.

- Pachetele cu plante se expediaza de LUNI pana JOI, pentru a evita stationarea acestora in depozitul curierului in timpul weekendului.

- Pachetele ce contin doar decoratiuni se expediaza de LUNI pana VINERI, pentru o livrare cat mai rapida.

- Daca destinatarul nu va fi gasit la adresa, se va incerca o noua livrare a florilor in termen de 24-72 ore. In acest caz, deteriorarea produselor nu poate fi reprosata florariei.

- Livrarile in zone izolate, inaccesibile sau afectate de fenomene naturale pot fi intarziate pana la momentul in care va fi posibil accesul curierului in zona. In acest caz, deteriorarea produselor nu poate fi reprosata florariei.

- Daca destinatarul nu va fi gasit la adresa, se va incerca o noua livrare a florilor in termen de 1-3 zile lucratoare. In acest caz, deteriorarea produselor nu poate fi reprosata florariei.

- Costul de livrare este de 20 lei, indiferent de valoarea comenzii.

Pachetul nu poate fi deschis la livrare, deoarece florile sunt produse perisabile iar procedura de ambalare nu este standardardizata. In cazul in care deschideti pachetul iar apoi il refuzati din diverse motive, plantele nu vor mai ajunge intregi la noi.

Se poate percepe o taxa suplimentara pentru pachetele voluminoase sau mai grele de 5 kg.

- Responsabilitatea florariei pentru pachetele cu produse perisabile se termina in momentul predarii pachetului catre curier. Deteriorarea plantelor in timpul transportului, reprezinta un risc asumat de catre client.

- In cazul - putin probabil - in care pachetul ajuge vizibil deteriorat, sau nu sunteti multumit de modul ca care s-a facut livrarea, aveti obligatia de a incheia un proces verbal de constatare cu agentul firmei de curierat care a adus pachetul. In lipsa acestui proces verbal, nu vor fi acceptate reclamatii ulterioare.

    Livrari flori evenimente pentru Bucuresti - Sofer dedicat aranjamentelor de nunta si botez - Livrarea florilor se va realiza fie prin sofer dedicat, fie prin personal propriu, intr-un interval de 3-4 ore, stabilit de client, in cadrul programului de livrari.

- Costul livrarii este de 30 lei, indiferent de valoarea comenzii. Comanda va trebui platita integral inaintea livrarii (cash la magazin, prin OP, cu cardul pe site).

- Costul livrarii la restaurant pentru comenzile de aranjamentele de masa pentru evenimente este de 30 lei.

In cazul recipientelor de sticla, ceramica sau coliviilor folosite pentru evenimente, acestea se returneaza in maxim 3 zile la sediul nostru. Se va percepe o garantie pentru fiecare vas, urmand ca aceasta sa fie returna dupa receptia recipientelor.

Pentru a beneficia de pretul afisat pe site, comanda trebuie plasata cu minim 10 zile inainte de eveniment. Pentru comenzile plasate mai tarziu, ne rezervam dreptul de a cere un extra cost de 10% din totalul comenzii.

Program de livrari flori evenimente pentru Bucuresti: 

Luni - Vineri - 09:30 - 16:00

*Programul poate fi modificat in zilele de sarbatoare legala.

Buchetele de mireasa si aranjamentele florale pentru evenimente, pot fi ridicate de la magazinul nostru din Tineretului sau pot fi livrate la domiciliu conta cost. In cazul comenzilor de lumanari botez, lumanari nunta si buchete de mireasa ce vor fi ridicate din magazin, personalul nostru va furniza la cerere instructiunile necesare transportului in siguranta. Pentru comenzile de lumanari botez, lumanari nunta, buchete de mireasa sau aranjamente pentru evenimente, Responsabilitatea florariei se termina la momentul ridicarii din magazin sau livrarii la destinatie.

Comenzile pot fi preluate online, pe site sau in magazin. Nu vor fi acceptate comenzi telefonice.

Telefon: 0786.910.002/ 0786.910.003

Email: comenzi@secretgarden.ro

Adresa Magazin Tineretului:  Str. Drumea Radulescu nr. 54, Spatiu Comercial (stradal pe Bv. Dimitrie Cantemir), sector 4, Bucuresti.

12. Riscurile asociate livrarii prin curier

Impachetarea plantelor vii (si a accesoriilor aferente) nu este o procedura standardizata, precum in cazul altor produse (electronice, electrocasnice, etc.). Plantele sunt produse vii, perisabile, pe care le impachetam la cererea dumneavoastra, incercand sa le protejam cat de bine putem, astfel incat sa ajunga la destinatie in conditii cat mai bune - insa starea in care ajung poate fi influentata de foarte multi factori pe care nu ii putem controla, precum: variatiile mari de temperatura, felul in care curierii manevreaza pachetul sau alte incidente. Desi astfel de situatii apar destul de rar, datorita acestor factori, nu putem garanta integritatea plantelor in urma transportului prin curier.

In cazul expedierii plantelor inflorite, tijele florale/inflorescentele sunt susceptibile la deteriorare in timpul transportului. Desi astfel de situatii apar destul de rar, nu putem garanta integritatea tijelor florale/inflorescentelor in urma transportului prin curier.

Livrarea plantelor vii si a vaselor ceramice prin curier se face la cerere si presupune anumite riscuri:

- desi aceste cazuri sunt foarte rare/ exceptii, exista posibilitatea ca plantele sa ajunga rupte la destinatie.

- desi aceste cazuri sunt foarte rare/ exceptii, exista posibilitatea ca pentru plantele cu flori, florile sa ajunga deteriorate sau trecute la destinatie.

- in cazul vaselor ceramice, din sticla sau casante, exista riscul de spargere in timpul transportului.

In situatiile enuntate mai sus, SC Best Florist SRL este exonerata de orice raspundere.

13. Impachetarea produselor

Impachetarea si manipularea produselor livrate se face cu titlu GRATUIT de catre SC Best Florist SRL.

SC Best Florist SRL este exonerata de orice raspundere legata de impachetarea produselor.


14. Recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut
Utilizatorii pot posta recenzii, comentarii sau alte tipuri de continut; pot trimite sugestii, idei, pot pune intrebari, pot propune articole sau alte tipuri de materiale, atata timp cat continutul acestora: 
- nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu incalca dreptul la intimitate sau legea cu privire la protejarea proprietatii intelectuale; 
- nu contine virusi informatici, comunicari comerciale, politice, care instiga la ura sau intoleranta pe motive etnice, religioase, rasiale, de orientare sexuala, mesaje colective sau alte forme de "spam".
In vederea postarii de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut, atat pe www.secretgarden.ro cat si pe alte pagini ce prezinta compania si serviciile, nu puteti folosi adrese de e-mail sau identitati false. www.secretgarden.ro isi rezerva dreptul, dar nu are obligatia de a elimina sau edita toate tipurile de continut postate de catre utilizatori si nu are obligatia de a revedea periodic acest continut. Odata cu postarea de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut pe www.secretgarden.ro, transmiteti (in afara cazurilor in care SC Best Florist SRL indica altfel) drepturile de proprietate intelectuala, in mod neexclusiv, perpetuu, irevocabil, asupra materialelor postate. Societatea are dreptul de a modifica, reproduce, transmite, adapta, publica, distribui materialele postate de catre utilizatori, prin orice mijloc de comunicare, din orice tara. Prin postarea de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut pe www.secretgarden.ro, cedati catre SC Best Florist SRL dreptul de a folosi numele dvs. in relatie cu materialele postate; garantati ca detineti sau controlati intr-o alta forma dreptul de proprietate intelectuala asupra materialelor pe care le postati, ca materialele postate nu violeaza niciuna din conditiile de postare ale recenziilor, comentariilor, comunicarilor si alte forme de continut din partea utilizatorilor, ale www.secretgarden.ro
www.secretgarden.ro are dreptul, dar nu obligatia de a monitoriza, edita sau sterge orice tip de continut sau activitati ale utilizatorilor pe site. www.secretgarden.ro nu este responsabil si nu isi asuma responsabilitatea pentru niciunul dintre materialele postate de catre alte terte parti pe site. www.secretgarden.ro are dreptul de a nu publica toate comentariile si articolele propuse de catre utilizatori.


15. Forta majora
www.secretgarden.ro, afiliatii sau/si in general furnizorii de produse sau servicii catre www.secretgarden.ro nu pot fi facuti responsabili pentru nicio intarziere sau eroare rezultand direct sau indirect in cauze care nu depind de vointa www.secretgarden.ro. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare a echipamentului tehnic de la www.secretgarden.ro, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele www.secretgarden.ro, erorile de operare, precum si cazurile de forta majora stipulate de legislatia in vigoare.


16. Publicitatea
www.secretgarden.ro poate afisa in paginile sale reclame la produsele din oferta sa, precum si la produse ori servicii apartinand tertilor. Prin utilizarea www.secretgarden.ro si prin acceptarea Termenilor si conditiilor de utilizare si a Politicii de confidentialitate, va exprimati in mod direct acceptul de a fi destinatarul acestor comunicari cu caracter comercial.

17. Reclamatii privind incalcarea legii referitoare la protejarea proprietatii intelectuale
www.secretgarden.ro respecta dreptul la propietatea intelectuala a tertilor. Daca ati observat ca site-ul contine informatii care incalca dreptul acestora la proprietate intelectuala, va rugam sa ne trimiteti o instiintare la adresa de e-mail: comenzi@secretgarden.ro


18. Legislatia aplicabila
Serviciile oferite de societate prin intermediul www.secretgarden.ro sunt guvernate de dispozitiile legilor romane, cu precadere Legea 365/2002 privind comertul electronic, Ordonanta de Urgenta 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Termenii si conditiile www.secretgarden.ro se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei. In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul precizat anterior, litigiile dintre parti se vor supune rezolvarii instantelor judecatoresti competente de pe raza municipiului Bucuresti.

19. Dreptul de retur

Returul plantelor vii. Conform OUG 34/2014, florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere. Se pot face cereri de retur pentru neconformitate, asa cum este definita in acest document, cu exceptiile prevazute in acest document (nr Termeni si Conditii Comerciale)

In cazul in care utilizatorul/clientul doreste sa returneze una sau mai multe plante din motive de neconformitate, procedura este urmatoarea:

- se trimit poze cu defectul constatat in ziua primirii pachetului. O reclamatie ulterioara, nu va fi luata in calcul.

- dupa trimiterea pozelor, utilizatorul va astepta ca echipa noastra sa isi dea acordul pentru retur.

- returul se face pe cheltuiala clientului, conform legislatiei in vigoare, prin orice curier, exceptand Posta Romana. Pachetul cu produse retur va fi trimis cel tarziu in urmatoarea zi lucratoare de la momentul acordului pentru retur, fara ramburs, catre sediul nostru, doar dupa ce ne-ati anuntat in prealabil - altfel, nu va putea fi receptionat.

- este necesar sa impachetati plantele atfel incat sa ajunga la noi in stare buna, fara deteriorari, flori trecute, etc

- in cazul in care plantele ajung bine si putem confirma ca cererea de retur a fost intemeiata, banii se returneaza in cont bancar, in termenul legal de 14 zile 

- in cazul in care consideram ca solicitarea de retur a fost neintemeiata si/sau plantele au ajuns deteriorate, ridicarea plantelor de la sediul nostru este o obligatie ce va revine. Retururile neacceptate, ce nu sunt ridicate de catre clienti in 3 zile lucratoare, vor fi considerate abandonate si se va proceda la distrugerea, aruncarea sau donarea lor fara nici o obligatie.

In cazul livrarilor de produse fara drept de retur facute cu personal propriu (ex. Livrare cu sofer) nu pot fi acceptate reclamatii ulterioare livrarii, deoarece plantele sunt predate personal. Destinatarul (sau reprezentantul acestuia) are obligatia de a inspecta produsele si de a se asigura ca sunt conforme. Nu pot fi acceptate reclamatii ulterioare.

In cazul produselor fara drept de retur ridicate din locatiile fizice secretgarden.ro, clientul/utilizatorul (sau reprezentantul acestuia) are obligatia de a inspecta produsele si de a se asigura ca sunt conforme. Nu pot fi acceptate reclamatii ulterioare.

Returul produselor neperisabile. Produsele neperisabile comercializate de Best Florist SRL se pot returna dupa urmatoarea procedura:

- returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa: Bd. Dimitrie Cantemir nr.21A, parter (spatiu comercial) sector 2, Bucuresti, prin orice curier doriti, exceptand Posta Romana.

- transportul coletului de retur va fi platit de catre utilizator, in caz contrar fiind refuzat la primire

- in colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.

- coletul trebuie trimis la sediul www.secretgarden.ro in maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.

- suma platita va fi rambursata integral in 14 de zile calendaristice de la acceptarea returului de catre SC Best Florist SRL. SC Best Florist SRL va accepta sau respinge returul in maxim 5 zile de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separat, cele 14 de zile calendaristice trec de la ultima care a fost primita).

- in urma intrării în vigoare a OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului, daca produsul nu este perisabil.

- produsele neperisabile se returneaza continand toate partile / elementele / accesoriile initiale, in starea in care au fost primite - cu toate ambalajele originale, fara zgarieturi/crapaturi sau alte defecte cauzate de catre utilizator.

Nu se vor accepta retururi din motive precum: "nu pare lucrat corect", "nu imi mai place", "arata mai bine in poza", etc. 

19. Garantia de conformitate

Pentru produsele comercializate pe platforma secretgarden.ro, nu exista garantie legala de conformitate, fiind produse perisabile, preparate fitosanitare realizate la cerere, produse din ceramica sau produse ce formeaza impreuna un alt produs finit.

Cu toate acestea, in cazul in care clientii/utilizatorii secretgarden.ro semnaleaza anumite situatii, le vom discuta acordand toata atentia necesara, doar daca sesizarile sunt trimise in ziua receptionarii pachetelor.

20. Facturarea

Factura aferenta comenzi va fi transmisa exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in contul dvs sau prin posta electronica, la adresa de email mentionata in contul dvs.

21. Refuzarea/Anularea comenzii de catre utilizator

Pentru comenzile cu plata la livrare, refuzate fara un motiv intemeiat de catre destinatar, Best Florist SRL va urmari prin orice mijloace recuperarea prejiudiciului provocat - de la costul de transport, pana la intreaga valoare a comenzii, atunci cand florile ajung inapoi deteriorate.

Comenzile pentru care clientul a achitat un avans pot fi anulate cu minim 10 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru livrare, fara penalitati. Daca clientul anuleaza comanda cu mai putin de 10 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru ridicarea din magazin sau livrarea la domiciliu, sumele platite drept avans se retin cu titlul de daune.

Meniu

Setari

Creaza un cont gratuit pentru a folosi lista de dorinte.

Autentificare