Optiuni de livrare

Livrari prin GLS in Romania - 25 Ron. Plantele ajung la tine in 2-7 zile lucratoare. Livrare prin serviciu de curierat standard. Pregatirea comenzii poate dura 1-6 zile, in functie de stoc, perioada si factori interni. Livrare in 24-48 ore de la expediere (zile lucratoare). Expedierea comenzilor se face de Luni pana Joi. Plantele sunt ambalate in cutie, corespunzator sezonului.

Livrare cu sofer dedicat Bucuresti - 35 Ron. Plantele ajung la tine in 1-3 zile lucratoare. Livrarea se face cu personal propriu, exclusiv in Bucuresti, in intervalul 10:00-16:00, de Luni pana Vineri, pentru comenzi mai mari de 100 Ron. Va rugam sa inspectati produsele la momentul livrarii. Acest serviciu nu este disponibil in zone limitrofe greu accesibile sau foarte aglomerate. Diferenta dintre livrarea cu sofer si livrarea prin curier consta in modalitatea de ambalare si transport, respectiv siguranta plantelor. Oferim serviciu de livrare cu sofer pentru comenzi mai mari de 100 Ron.

Ridicare din magazin (plante si accesorii) - gratuit - produsele ajung in magazin in 1-2 zile lucratoare (L-V, estimare). Atentie - nu vom putea pastra produsele in magazin mai mult de 3 zile lucratoare. Va rugam sa inspectati produsele la momentul ridicarii din magazin - datorita specificului produselor pe care le comercializam, nu putem accepta reclamatii ulterioare. Adresa, program si harta aici: Magazinul Secret Garden

International shipping - all the information that you need are listed here.


Reguli si recomandari generale:

- Costurile de transport sunt calculate pantru pachete cu greutate maxima de 5 kg. Se poate percepe o taxa suplimentara pentru pachetele voluminoase sau mai grele de 5 kg. 

 - Termenul de livrare asociat unui serviciu reprezinta o estimare si poate varia in functie de diversi factori pe care nu ii putem controla. 
 - Va recomandam sa alegeti intotdeauna serviciul de Livrare cu sofer dedicat atunci cand va aflati in raza de livrare (Bucuresti). 
 - Pachetul nu poate fi deschis la livrare, atunci cand livrarea se face prin servicii de curierat, deoarece florile sunt produse perisabile iar procedura de ambalare nu este standardardizata. 
 - Pentru livrarile prin curier nu poate fi stabilit un interval de livrare 
- curierul trebuie sa poata livra oricand intre orele 8:00 - 20:00, in functie de traseul pe care il are. Fiecare curier acopera o zona de livrare destul de mare, iar din acest motiv ajunge la anumite adrese doar in anumite intervale. 
 - In cazul expedierii plantelor inflorite, tijele florale/inflorescentele sunt susceptibile la deteriorare in timpul transportului. Desi astfel de situatii apar destul de rar, nu putem garanta integritatea tijelor florale/inflorescentelor atunci cand livrarea se face prin servicii de curierat nationale sau internationale. 
- Unele plante sunt sensibile si prezinta un risc mare de deteriorare, semnalizat pe pagina produsului - expediem aceste plante catre orice destinatie, la cererea dumneavoastra (comanda online), insa va asumati acest risc. 
 - In cazul - putin probabil - in care pachetul ajuge vizibil deteriorat (cutie desigilata, lovita/strivita, etc.), aveti obligatia de a incheia un proces verbal de constatare cu agentul firmei de curierat care a adus pachetul. In lipsa acestui proces verbal deteriorarea pachetului nu poate fi probata, iar noi nu vom putea accepta reclamatii ulterioare. 
- Daca destinatarul nu va fi gasit la adresa, se va incerca o noua livrare in termen de 1-3 zile lucratoare. In acest caz, deteriorarea produselor din pachet nu poate fi reprosata florariei. 
- Livrarile in zone izolate, inaccesibile sau afectate de fenomene naturale pot fi intarziate pana la momentul in care va fi posibil accesul curierului in zona. In acest caz, deteriorarea produselor nu poate fi reprosata florariei.